دوست دالم....
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

 

 
 
 
 
 
 

مهم نیس فردا چی میشه...

 
 

مهم اینه که امروز

 

دوستت دارم.

 

مهم نیس کجا باشی...

 

مهم اینه که هرجا باشی

 

دوستت دارم.

 

مهم نیس تا ابد باهم باشیم...

 

مهم اینه که تا ابد

 

دوستت دارم.

 

مهم نیس قسمت چیه...

 

مهم اینه که قسمت شد

 

دوستت دارم

 

خیلی دوست دالم جیجلم

 


نظرات شما عزیزان:

ادی ژون
ساعت21:54---4 دی 1391
ای جان قلبون حلفیدنت بلم من
عشقم منم خ دوشت دالم نفشی ژوژوووووو
همیشه در قلب منی نفس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 دی 1391برچسب:,ساعت 17:2 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme